Moderna Pensionsvalet har börjat med egna försäkringsförmedlare!

Hej på er alla glada, som ni vet har jag legat lite lågt med alla pensionsbevakningar kring mitt arbete. Detta pga av en hel del i privatlivet, så det har inte funnits all tid i världen för själva bloggprojektet. Men tänkte bara denna söndag slänga iväg en liten notis om att jag såg att en av de mindre förvaltarna jag tagit upp i mitt arbete tidigare är ju moderna pensionsvalet. Jag fick se på en allmän pensionssida där ngn kommenterat att de nu har börjat med egna, mkt erfarna försäkringsförmedlare. Så jag kikade in på deras sida och mycket riktigt så hittar du dessa här

Ska bli kul när jag följer upp de som jag intervjuat tidigare så jag får höra hur deras uppfattning om dessa är om de jämför med deras gamla förvaltare.

Mer om det snart,

nu ska jag iväg på söndagsmiddag sen blir det faktiskt lite bio. Nämligen nya Hamilton.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0