Precis pratat med en rådgivare på Moderna Pensionsvalet!

Hej igen har följt upp och ställt en del frågor till de pensionsrådgivarna Moderna Pensionsvalet tillhandahåller sina kunder. Och måste säga att bemötande var väldigt bra plus att kunskapsnivån hos dem va också väldigt bra. Så att jag frågade också om icke kunder till moderna pensionsvalet skulle kunna vända sig till dem med frågor och fuinderingar opch det var självfallet helt ok. Du hittar deras rådgivare här. Det som slår mig är att ingen av de försvaltarna jag har kontaktat pratar ner varandra vilket jag tycker är schysst, annars är det ju ganska vanligt att man svartmålar sina konkurrenter vilket jag inte märkt är vanligt i denna bransch såsom andra tjänstesegment kan upplevas. Men självklart förekommer det också.

Ha en riktigt bra fredag och skön helg nu. Så uppdaterar jag snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0