Äntligen Helg paus från pensionsfrågor:-)

Halloj igen sorry att det var ett tag sen sist men jag har gått omkring halvsjuk en period nu.Därför extra skönt med helg för att koppla bort mig själv från studierna och kunna vila upp mig så jag blir helt frisk. Men haft en stress över att jag måste speeda på mitt examensarbete då jag har stått och stampat ett tag. Ni vet den känslan när man forskar och forskar men kommer inte vidare i själva arbetet. Men nu känns det som att jag har tillräckligt med information om de pensionsförvaltarna jag ej granskat tidigare och även de pensionselement jag inte tagit upp och förkovrat mig i för er.
Det som däremot gör att min gnista hålls upp är mycket tack vare er, ni ställer frågor mailar direkt till mig och det gör mig väldigt glad. Nu på sista tiden har jag fått mest frågor om Svensk Fondservice och Monetar vilket kanske inte är så konstigt då är de jag granskat nu senast och lyft upp för här i bloggen.

En annan sak som slog mig var att snart är det påsk, shit va tiden går snabbt. Aja nu ska jag lägga mig på sängen läsa en bra bok med lite Tracey Chapman i bakrunden.

Ha en fin helg på er nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0