Glad Valborgsmässoafton önskar jag alla mina läsare!

Hej igen på er, är på väg till Uppsala för att fira valborg! För ett tag sen tog jag upp svensk fondservice och monetar.
Vilket var uppskattat, kommer framöver ge er en liten brief om alla de större pensionsförvaltare(även de mindre med) om hur de väljer att kommunicera med deras kunder. Nu när vi vi går mot ett alltmer socialt samhälle, med facebook,twitter,blogg,e-post utskick,youtube mm. Och de gamla traditionella brevutskicken inte längre känns lika självklara.
Så inom kort kommer jag ägna ett par inlägg åt detta ändamål.

Men som sagt ha en riktigt fin Valborg nu, och tat lugnt med brasorna!

Hej hopp sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0