Svensk Fondservice på mina läsares önskan, lite mer om deras tjänst "Pensionspaketet"

Hej igen hoppas er påsk varit till belåtenhet nu när det gårr en tid sen sist:-) och att ni fick många fina påskägg. Själv käkade jag för mycket godis under hela helgen så nu är det till att stå på löpbandet under en längre period så jag blir av med alla onödiga kilon. Så jag slipper stå i vassen

Son ni vet ha jag fått mycket positiva och frågande mail om Svensk Fondservice, så känner jag att det kan vara på sin plats att ge er lite ny input som jag läst och även hört från deras befintliga kunder.  De kör järnet nu i många kanaler på att värva in nya kunder som inte har kommit igång med sin pension alls. Budskapet som nedan är såklart att många känner igen sig på vilket också säkerligen leder till att många väljer att nappa på Svensk Fondservice startpaket.

svensk fondservice kampanjer via deras facebook sida. Pensionspappan Åke.

De har ju som ni redan vet, ett paket som kallas för pensionspaketet, det också detta paket jag har fått en del frågor om från mina läsare. Vad mina uppfattningar är kring detta paket? Vad de befintliga kunder som jag stött på i mina studieforskningar har för någon uppfattning om detta paket?

Eftersom jag vill att denna blogg ska vara lättläst så tror jag det bästa är att ni kan se en kort film om detta paket som svensk fondservice satt ihop ganska nyligen.

Svensk Fonservice Pensionspaket en kort demo!




Och mina erfarenheter kring Svensk Fondservice, är faktiskt mycket bra. Det enda som jag hört från vissa kunder va att de är snabba p att skicka en faktura långt innan man krivit in sin PPM kod på deras hemsida. Men å andra sidan tackar man ja till något ska det gå snabbt i alla led att komma igång. Plus att de har sin avdelning som hela tiden bearbetar nykunder med att guida dem in på sidan för att kunna komma igång snabbt och smidigt. Men de som jag varit i kontakt med kring detta har inte haft några problem att komma igång, plus att de överlag varit väldigt nöjda med den service och även avkastning som Svensk Fondservice inbringat under deras tid som aktiva kunder.

Även Monetar som jag tagit upp sen tidigare har jag också fått mycket frågeställningar kring. Dock måste jag säga att de verkar inte riktigt lika aktiva som svensk fondservice dock får de okcså mycket positiva omdömen av deras kunder för en enkel helhetstjänst. Som passar bra om man inte har så mycket tid att lägga ner alternativt kunskap men man vill ändå komma igång med sin pension. Precis som Svensk Fondservice paket med, dock ligger det väl hos er att avgöra vem ni vill ge förtroendet till när det kommer till er pension. Men som många säger det skadar inte att prova olika pensionsförvaltare eftersom många har fortfarande välidgt långt kvar till man faller in i pensionsåldern. 

Det var allt från denna gång får önska er en trevlig vecka sålänge.

Hej svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0